Reklamacje

Drogi Kliencie!

Jeżeli wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie, chętnie pomożemy Ci w złożeniu reklamacji. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko, jak to tylko możliwe. Aby usprawnić i przyśpieszyć cały proces, pamiętaj o 5 punktach szybkiej reklamacji!

Punkt 1
Zrób zdjęcie produktu tak, aby widoczna na nim była wada produktu – najlepiej z kilku perspektyw. Pamiętaj załączyć zdjęcie do składanej reklamacji.

Punkt 2
Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny. Dokładnie opisz wszystkie uszkodzenia bądź wady. Chcemy jak najszybciej rozwiązać Twoją reklamację, abyś w 100% pozostał usatysfakcjonowany. Dlatego prosimy o dokładne wypełnienie formularza.Punkt 3

Punkt 3
Po przesłaniu formularza wraz ze zdjęciem, nasz ekspert z działu reklamacji zapozna się z sytuacją i oceni problem. Zaproponujemy najdogodniejszy sposób rozwiązania reklamacji.

Punkt 4
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni, jednak z reguły trwa to znacznie krócej. Na bieżąco będziemy informować Cię o statusie reklamacji. Najważniejsze dla nas jest rozwiązanie problemu.

Punkt 5
Nasz serwis reklamacyjny dobiera najlepszy i najszybszy sposób rozwiązania reklamacji dla Ciebie. Może to być wymiana części lub całego produktu bądź rabat. Najważniejsze jest Twoje zadowolenie!

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń
Obsługa telefoniczna i mailowy pracuje od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 – 16.00, w soboty od 9.00 – 12.00

+48 879 887 234

reklamacje@agrecol-sklep.pl

Nie zapomnij załączyć formularza

Formularz odeślij na adres reklamacje@admin

Zwroty

Jeśli z jakiegokolwiek powodu produkty zakupione w naszym sklepie nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić na tej stronie znajdziesz informacje dotyczące zwrotów dla zamówień złożonych w sklepie www.agrecol-sklep.pl

Jak dokonać zwrotu?
Masz możliwość zwrotu zamówionych produktów w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. Pamiętaj, że 14 dni jest terminem nieprzekraczalnym. Termin ten liczony jest od momentu dostarczenia produktu do Ciebie do momentu przesłania do nas formularza zwrotu.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń
Obsługa telefoniczna i mailowy pracuje od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 – 16.00, w soboty od 9.00 – 13.00

+48 879 887 234

reklamacje@agrecol-sklep.pl

Nie zapomnij załączyć formularza

Formularz odeślij na adres reklamacje@agrecol-sklep.pl

Produkty należy odesłać pod adres:
Cioss Adrian Prymas

ul. Warszawska 73
98-400 Wieruszów